zaterdag 11 oktober 2008

zaterdag

Zo en dan is het alweer zaterdag de week is weer heel snel gegaan, Aimee is vrijdag weer naar school gegaan en ik heb even bijgetankt want ik was na drie nachten wakker zijn helemaal op.
met als klap op de vuurpijl een hevige migraineaanval.
Vandaag de Halloween tafel buiten opgemaakt is weer lekker griezelig buiten hiihihihi, nee hoor valt mee.
Maar ik vindt het helemaal geweldig dat halloween, vindt het jammer dat ze er in nederland niet zo heel veel aan doen, dus dan doen we het zelf maar he

Dan hebben we nog K3 10 jaar in het vooruitzicht en dinsdag een moeilijke dag voor me, weer een daagje ziekenhuis en een paar dagen me heel erg ***** voelen.

Heb vandaag de canvas die ik voor mijn nichtje gemaakt heb op de foto gezet en zal hem morgen even naar haar mailen, he ik een tijdje geleden al beloofd maar doordat ik me zo klote voelde is het me helemaal ontschoten.

Dus bij deze Carla hij komt er aan hoor meis
Zal hem morgen ook even op het blog zetten vind hem zelf ook wel mooi geworden hoop dat ze het ook mooi gaan vinden dat vind ik altijd het spannendste moment hihihihi.

Heb de winkel ook aangepast de achtergronden enz vindt het zelf heel erg mooi geworden hihihihi is nog een beetje wennen maar komt vanzelf goed.

Nu ga ik zo lekker slapen en morgen met die kleine naar het bos even lekker rondstruinen daar en foto's maken natuurlijk he

Liefs,

Geen opmerkingen: