woensdag 29 oktober 2008

Vandaag een lekker relax daagje

Gisteren is mijn hoofdpijn begonnen en is helaas nog niet over en ik baal ervan want het schiet zo niet echt op is het het een niet dan het ander wel.

Maar in ieder geval hebben Aimee en ik het vandaag even lekker relax aan gedaan, uit school even wat boodschapjes gedaan en toen lekker thuis bij de kachel, eerst even wat HH klusjes gedaan en toen samen met een warme thee de film MONSTERHOUSE gekeken en moet zeggen een hele leuk film maar ook best spannend hihihihi op een gegeven moment hoorde ik een gil ging ik kijken zat Aimee met haar hoofd onder de dekens want ze vond een bepaals stukje eng hihihihihi

Nadat de film was afgelopen hebben we nog samen pepernootjes gebakken heerlijk die lucht in huis van ver gebakken pepernoten mmmmmmmm
toen heeft Aimee nog een hele grote prak met bloemkool op dus ik ben helemaal trots op dat meisje

Nu ga ik zo lekker proberen te slapen en hopen dat die hoofdpijn nu eens gaat afzakken, meer nieuws morgen.

Liefs.

Geen opmerkingen: