maandag 6 oktober 2008

weekend weer voorbij

Na een paar dagen ziek zijn was het vrijdag Furiade hier in maassluis dus lampionnen optocht, helaas regende het pijpenstelen en de lampionnen gingen al snel kapot dus maar even snel over de kermis heen. daar aan gekomen kwamen we Debby en Denzell tegen en Sandra haar man en Danyce en mijn grote vriendin Nikela Wij waren daar met Riet en Jeshwah.
Toen gezlelig bij Sandra thuis wat gedronken en wachten op het vuurwerk, na het vuurwerk zijn we lekker naar huis gegaan wat gegeten en naar bed.

Zaterdag een lekkere rustige dag gehad en even naar Eline om de BIA op te halen want Aimee wilde scrappen. uiteindelijk heeft ze een leuk boekje gemaakt.OOk zijn we zaterdag naar het zwembad gegaan om Danyce aan te moedigen voor haar diploma en Julia was er ook dus die ook aangemoedigd. en ze hebben allebei hun A-diploma

Zondag naar mijn vader in middelharnis gegaan en op tijd weer terug want ben nog niet helemaal beter helaas
Vandaag gaan werken maar mijn hoofd HELPPPPPPPPPPPPP dat werkt dus nog niet helemaal plus dat mijn oog ontstoken is dus gaat SUPER maar niet heus

Zo lekker die kleine halen en dan kroelen even wat in huis doen en dan naar leszwemmen met haar.
en vanavond lekker op tijd naar bed hoewel ik de winkel en scrapkamer ook graag nog zou willen opruimen en inruimen

Liefs,

Geen opmerkingen: