woensdag 1 oktober 2008

woensdag

Zo we zitten op de helft van de week JOEPI, vandaag heeft aimee een vriendinnetje te spelen en ze zitten heerlijk met de my little pony te spelen. Ze zijn heel leuk aan het spelen alleen hebben ze allebei een rijm tik grrrrrrrrrrrrrrrrr wordt er hoorndol van alles is in rijmwoorden help.

Heb net de nieuwsbrief eruit gedaan van de winkel, ben bezig met de opdracht die ik mijn designteamleden heb opgegeven en aangezien ik daar zelf ook bij zit moet ik hem ook maken he hihihihihihi

We hebben veel nieuwe artikelen binnen gekregen alleen moet ik ze nog in de winkel zetten en dat is een heel gedoe hoor, maar wel weer heel erg leuk, komen weer veel mooie spullen binnen ook wil ik in amerika bij IMAGINISCE bestellen. Moet even kijken wanneer en hoe lang het duurt aangezien ik het binnen wil hebben voor de beurs in november, zwiezo veel van de kerst en halloween.

Ook is er een wedstrijd bij de winkel over halloween, doe gezellig mee maak een leuk iets over halloween en je kan iets heel leuks winnen zowel voor volwassenen als voor kids

Zo ga ik even wat drinken inschenken voor de dames hier en even meespelen met ze,

Liefs,

Geen opmerkingen: