vrijdag 17 oktober 2008

bijna workshopdag

Hoi hoi

kan bijna niet wachten morgen is het zover de workshopdag,
De 1ste echte workshopdag van Creatingmemorys spannend spannend
Gisteravond kreeg ik nog een telefoontje van Laura op half 10 's avonds wat ze mee moest nemen, ze waren net terug in nederland bij haar schoonouders en ze moest even bellen hihihihi.

Van Gesina en Marianne begreep ik ook al dat ze er heel veel zin in hadden dus kan niet beter, Ik hoop alleen dat mijn lichaam een beetje mee wil werken want dat is nog even puin.
A.s woensdag heb ik een kinderworkshop melkpakjes maken in herfststyle leuk 2 groepen van 5 kids 's ochtends en 's middags een groepje heel erg leuk en dan zondag een workshop bij een meisje die haar feestje geeft eerst krijgen de meiden een fotoshoot en vervolgens gaan ze die scrappen in een toverboekje (jacobsladder)

dus as week behoorlijk druk hihihihihi dan nog een middagje naar Sandra toe lekker bakkie thee gaan drinken en dan kan Aimee lekker met danyce spelen en met Nikela natuurlijk.

Liefs,

Geen opmerkingen: