zondag 26 oktober 2008

vandaag kinderverjaardag gehost

Vandaag had ik een kinderverjaardag waar ik een workshop zou geven,
Kwam binnen even lekker een bakkie thee gedaan en kennisgemaakt met de kids, toen alle spullen klaar gelegd en toen vertelde Mel wat ze gingen maken de meiden snapte er niets van natuurlijk tot ze het voorbeeld zagen en er werd gelijk enthousiast gereageerd,
Ze hadden voor ik kwam een leuke fotoshoot gehad zodat ze thuis ook met nieuwe foto's aan zouden komen.
UIteindelijk toen ze gingen zitten begon ik met het uitleggen van wat ze moesten doen, nadat ze alle vierkantjes hadden geplakt zijn we begonnen met de linten nadat dat was gebeurd konden ze verder met het decoreren van de jacobsladder (toverboekje)
Omdat het meeste nog nat was liep het boekje niet zoals het zou moeten, maar toen de meiden klaar waren met versieren en foto's plakken was alles droog en konden ze de boekjes laten "lopen".

Naar mijn idee waren de dames heel blij met hun boekje en hebben ze ook genoten van de middag (van 14.00 tot 18.30)

Foto's volgens snel want die moet ik eerst nog krijgen hihihihihi

Liefs,

1 opmerking:

scrapgirlmarianne zei

Hee Debbie,

leuk hoor dat je dit erbij doet.
Vinden ze vast geweldig.
ben benieuwd naar de foto's.

Liefs Marianne