vrijdag 31 oktober 2008

Halloween

Vandaag is het dan zover Halloween, en wat voor een, voel me honds en honds beroerd mijn hoofd klapt bijna uit elkaar heb al 5 dagen hoofdpijn en het wil maar niet zakken en Aimee is zo verward als het maar zijn kan, het kind kan er ook allemaal niets aan doen hoor ze is gefrustreerd over iets op school en ze wil het me niet zeggen, nu word ze bijna 5 en voelt ze zich groot ik hou zoveel van haar maar het is zo verschrikkelijk moeilijk op het moment lijkt wel of alles tegelijk komt.'

Nog een leuk halloween knutsel-idee

Maar nu even wat leuks mijn grote kleine meisje wordt volgende week 5 jaar een super grote meid al ze is al helemaal zenuwachtig over haar feestje.

ze krijgt van ons iets heel moois en van een goede vriend krijgt ze ook hetgen wat ze zo graag wilde hebben, met haar verjaardag zal ik zeker alle foto's en cadeaus laten zien.

mijn mooie kleine meisje

Liefs,

Geen opmerkingen: