woensdag 8 oktober 2008

Vandaag de dag, en wat een dag

Zo wat een dag vandaag, ging vanmorgen werken en na 1,5 uur werd ik ineens raar en ja hoor migraine aanval zat er aan te komen naturlijk, ook mijn nek en rug doen verschrikkelijk pijn, vervolgens werd ik gebeld door school dat Aimee weer ziek was geworden, en of ik haar op wilde komen halen.

Thuisgekomen lekker op bed gaan liggen en relax aan gedaan 's middags nog even op de pc ivm de winkel en forums, en vanavond na het eten lekker dochen en op bedje gaan liggen met de laptop en ben even de winkel helemaal om aan het gooien, naar mijn idee was het niet echt duidelijk allemaal, dus ben benieuwd


Morgen met Aimee wat HALLOWEEN projecten maken en vanavond hebben we samen de workshoppakketten klaar gemaakt voor 18 oktober (er zijn nog 3 plekken open)


morgen lekker verder met de winkel en lekker relax aan doen samen met mijn engeltje


nog wat foto's van nieuwe artikelen die in de winkel staan





Liefs,

Geen opmerkingen: