zaterdag 25 oktober 2008

Even een stukkie over donderdag,vrijdag en zaterdag

Donderdag hebben Aimee en ik een superleuke dag gehad, we waren door Eline en haar kids en man uitgenodigd om een daagje mee te gaan naar de dierentuin voor Aimee's verjaardag helemaal super aangezien AImee onwijs kan genieten van de dierentuin, Hier een paar foto's komen er nog meer maar die heeft Eline nog op haar camera staan dus die hou je tegoed

Aimee en Pepita

Stokstaartje

Toekan volgens mij

Xander, Pepita em Aimee
Aimee
Aimee
Babygiraffe
Vrijdag zijn AImee in ik bij Sandra, Danyce en Nikela geweest de meiden vonden het heel leuk om te spelen en Sandra en ik hebben lekker zitten kletsen enz
Vandaag veel klaargezet voor de Jacobsladder workshop morgen op het kinderfeestje van Mel nu nog bezig de vierkantjes te snijden pfffffffffffffff wat een werk hihihihi, vandaag ook nog bij mijn broertje geweest was wel super om hem even te zien.
Morgen zet ik hier het verslag wel neer
ga nu even verder en tot morgen
Liefs,

Geen opmerkingen: