donderdag 30 oktober 2008

Bijna Halloween

Het is bijna zover hihihiii HALLOWEEN

Ik weet dat het gek klinkt maar ik heb er wel wat mee dat griezelige, geesten enz ben ik nou raar???????
Hier wat voorbeelden die ik zeker een keer wil gaan liften


Mits mijn hoofdpijn is gezakt morgen gaan Aimee en ik met Laura en Lynn Halloween vieren in dordrecht in de halloweentuin hihihihi
Ben wel heel benieuwd hoe dat gaat worden dan, ik hoop van harte dat mijn hoofdpijn dan eindelijk is gezakt want na 4 dagen ben ik het wel spuugzat,
Ben vandaag ook met Aimee haar uitnodigingen begonnen, moren moet Aimee mij even helpen hihihihihi en het uiteindelijke resultaat zal ik zeker hier op mijn blog zetten.
Ook moet ik nog een aantal nieuwe artikelen in de winkel zetten. dus hou de winkel in de gaten.
liefs,

Geen opmerkingen: