vrijdag 15 januari 2010

Kaartje voor Melonie

Op de school van Aimee doe ik de overblijf en meestal (vaak dus) heb ik de kleuters, dus ook de jongens en meiden uit Aimee haar oude klas, zo ook Melonie dus, wat gebeurt en nou gisteren we konden niet naar buiten na het eten want het was koud en nat, en ja bij ons hoe we ook proberen de kinderen droog te laten blijven , ze zijn dan echt allemaal onwijs nat dus na 10 minuten buiten en minimaal 10 kids nat het speel lokaal maar in plus een aantal kids aan de tekentafel, waar ik dus zat, ik ook een tekening gemaakt en Melonie vond hem zo mooi dat ze hem wilde hebben, dus zo gezelg zo gedaan Mel was er heel blij mee, In de oude klas van Aimee waar ook Mel zit heeft de juf weer de LO's opgehangen die ik gemaakt had over een liedje van de pinguin en het liedje over de boerenkool dus mel zegt jij maakt mooie dingen, wil je voor mij iets moois maken en dit is het resultaat heb helaas geen rubon of iets wat op mel slaat dus ik hou hem maar zo ga hem straks geven en ben benieuwd wat ze er van vind hihihihihihi.





Bedankt voor het langskomen.
If you want to translate my blog? look at my sidebar and you will find an translation-tool


Liefs,


1 opmerking:

chantal zei

hoi debbie
wat een schitterend kaartje
en wat leuk dta je het kaartje voor een oud klasgenootje van aimee maakt
groetjes chantal