maandag 11 januari 2010

Album Corfu (voor mijzelf)

Ben van het weekend bezig geweest met mijn album van Corfu zijn meer foto's van de omgeving dan van andere dingen . Na dit album moet ik Aimee haar album nog maken, de van mijn broertje heb ik wel al af.









Volgens mij zitten de foto's niet op volgorde maar het is maar om wat te kunnen laten zien/
Ook waren we gisteren nog even buiten in de sneeuw en aimee haar pop Linda moest ook mee dus Linda haar slee opgezocht en hup naar buiten, Aimee was helemaal aan het genieten, zij op de slee en Linda op haar slee erachter aan.


Bedankt voor het langskomen.
If you need any translation look at my sidebar for the tool Translation.

Liefs,

3 opmerkingen:

chantal zei

hoi debbie
wta een schitteren kaartje:)
en wta een leuke foto's van aimee:D
groetjes chantal

Anoniem zei

Hihi wat leuk Linda op de slee achter Aimee aan!
En dat album is erg mooi geworden!Heeft je zus het al gezien?

Anoniem zei

Je album ziet er gaaf uit,leuke griekse kleurtjes.

Haha wat een grappig en lief gezicht Aimee met der popje,je ziet der echt genieten,geweldig,fijne avond,groetjes Joke.