vrijdag 28 december 2012

Voornemens

Zo nog een paar dagen en dan is het jaar 2012 weer om, er waren goede momenten in dit jaar maar zeer zeker ook heel veel slechte momenten, Op het moment zit ik met een burn-out thuis en moet zeggen dat dat me heel zwaar valt, tevens zijn we aan het verbouwen in huis  dus  schiet allemaal niet echt op, maar goed hopen dat 2013 een stuk beter zal gaan worden.

Mijn voornemens voor 2013 zijn  heel cliche  maar afvallen hopelijk voel ik me dan wat beter, is op zich niet echt nodig maar gaat om het idee, dus letten op mijn eten,en meer bewegen. 


Ook wil ik een project life gaan maken zal het eerst opschrijven op papier  en de foto's erbij doen en zodra de  verbouwing klaar is en al mijn scrapspullen staan  wil ik toch zeker alles  in de map gaan doen. Ook wil ik meer gaan scrappen en dat zal ook pas gaan als alles verbouwd is  maar goed  hoogstwaarschijnlijk alleen januari nog in de rommel. 


Ik moet echt gaan leren om dingen uit handen te gaan geven en mijn leven structureel aan te gaan pakken dus op zich  is de verbouwing wel goed, want ik kan ook alles anders aan gaan pakken dan. Maar goed, dat zijn mijn voornemens.
Zal zodra de verbouwing klaar is en ik met mijn PL kan beginnen zeker de foto's tonen hier.



Liefs



2 opmerkingen:

Marlieke zei

Oh wat naar om met een burnout thuis te zitten! Heel veel sterkte met je herstel en de verbouwing en ik hoop echt voor je dat je je goede voornemens kunt gaan realiseren. Maak iets moois van 2013!

Jacqueline Presentje zei

Hoi Debbie,
Een burnout is niet niks, maar je "klinkt" al heel goed met je goede voornemens, dus 2013 moet een beter jaar worden voor je. Wens je heel veel beterschap en hoop dat de verbouwing goed zal verlopen. Eén van mijn goede voornemens is ook afvallen met meer bewegen en minder en gezonder eten. Ik wens je een heel Goed, Gezond en Gelukkig 2013!

Groetjes, Jacqueline