vrijdag 4 mei 2012

Opruimen en mijn 2e hobby

Op het moment zit ik nog steeds niet lekker in mijn vel helaas,  ben nog heel snel moe en heb ontzettende pijn in mijn gewrichten, heb s morgens zo'n moeite met opstaan omdat mijn  knieen  gewoon niet willen, lijkt 's morgens wel of ze  van beton zijn dat zelfde geldt voor mijn polsen, vingers en  ellebogen.
Moet  maandag over een week naar de reumatoloog dus ben benieuwd,
Maar goed, als ik dan eenmaal op ben  ga ik ook gelijk wat doen, anders ga ik zitten en omdat ik zo moe ben val ik  op de bank in slaap. Dus mijn project was elke dag een kamer aan te pakken  en vandaag was de scrapkamer aan de beurt, ik hoop dat als die opgeruimd is  ik weel een beetje de moed krijg om te gaan beginnen.

En dan mijn 2e hobby lezen omdat ik vaak niet kan slapen ivm de pijn aan mijn gewrichten heb ik ondertussen al weer heel wat boeken gelezen. Ik ben nu bezig met de serie Academicus Vampyrus en heb deel 1 ondertussen al uit en deel 2 ligt te roepen naar me, heb alle 6 de delen dus ben nog even bezig.



Ook heb ik pas alle 4 de delen van  Twilight uit, ook een geweldige serie.






Liefs,

1 opmerking:

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Debbie,
Wat een vervelend nieuws. Ik hoop dat de reumatoloog wat voor je kan doen. Kan me voorstellen dat je je erg ellendig voelt. Maar probeer positief te blijven, heel veel sterkte meid.
Groetjes Mirande