zaterdag 30 oktober 2010

Veel foto's en bij sommige de waarschuwing SCHRIK NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zal beginnen met wat scrapwerk wat ik gisteravond heb gemaakt, de eerste foto is er een van Aimee op het strand in Corfu.


De tweede lo is er een van mijn zus, mijn broertje,Aimee en mijzelf


We hebben gisteravond een halloween-optocht gelopen die georganiseerd was door de plaatselijke hobbywinkel.
Hier is mijn (mooie) dochter, schrik niet he



En ook nog een foto van de 4 heksen vriendinnetjes
Dan nog een van AImee en haar vriendinnetje voor de schmink

Ook hebben de meiden in de herfstvakantie nog een taart gemaakt, dit is gwen haar mooie taart
En hier is Gwen druk aan het versieren
Dit is Aimee haar mooie taart
En hier is Aimee druk aan het werk
En voor mijn buurjongetje die 6 jaar werd heb ik een spooktaart gemaakt want hij had een spookthema als feestje, de taart werd goed gekeurd door hem en hij was er heel erg blij mee.

Dit was het weer voor vandaag, helaas is mijn expression nog niet binnen maar ik hoop op maandag of dinsdag.

Morgenavond gaat Aimee hier in de wijk lopen voor halloween dus er zullen nog wel meer spooky foto's komen en tevens een paar van mijn balustrade in halloweensfeer.

Liefs,

5 opmerkingen:

Marlieke zei

Zo zeg, hele leuke LOs heb je gemaakt en die halloween foto's zijn super! En als ik die mooie taarten zie krijg ik ook spontaan zin om iets lekkers te gaan maken! Wat vervelend dat je cricut nog niet binnen is. Ik help voor je mee hopen dat ie er vlak na het weekend wel is!

Annelies zei

Leuke lo's heb je gemaakt. Je dochter is idd eng geschmickt. Fijne halloween!!

Tessa Tegendraads zei

Wat een leuke Layouts, en de halloween optocht ziet er leuk uit!! Heerlijk om zo die kinderen zo mooi verkleed en geschminkt te zien!! De taartjes zien er super lekker uit!!

xx Tessa

chantal zei

wouw wat een schitterende lo's heb je gemaakt debbie
erg leuk
de taarten zien er ok erg leuk en wat zal dat lekker zijn geweest hihi:P
en de heksenfoto's zijn super
liefs chantal

eline zei

had ik je weg gegooit dan?? nou je staat er weer bij lol
groetjes eline