vrijdag 22 oktober 2010

Er is wat binnen hoor

Er is wat binnen hoor, heb de cartridge 31th oktober en de cartridge mini monsters binnen en ik ben ontzettend blij ermee, afgelopen week ook de cartridge straight from the nest binnen gehad, die kon ik ook heel goedkoop kopen dus IKKE is heel erg blij,

Morgen gaan we maar eens flik aan de freubel

Dit is de mini monsters

Straight from the nest



31th Oktober

En deze Create a critter zou ik heel graag nog willen hebben maar die heb ik helaas nog niet zo goedkoop gevonden helaas.

Aimee is ook helemaal blij want zoals ze zegt dan kunnen we weer gaan cricutten


Liefs,

3 opmerkingen:

chantal zei

wouw wta een leuke spullen debbie
ben erg benieuwd wat voor moios jullie ermee gaan maken hihi
liefs chantal

Lischa zei

Wauw Debbie wat een geweldige cartridges zijn dit daar kun je leuke mee freubelen ,ik ben benieuwd wat je er allemala mee gaat maken ,laat je snel wat zien?

Groetjes jolanda

Angélique zei

wowie...wat een leuke spulletjes zijn dat zeg!
Heb je trouwens nog een keertje zin/tijd om te komen croppen (staat nog steeds op de planning :))