dinsdag 4 augustus 2009

Is alweer een tijdje geleden

dat is wat geschreven heb, heb ondertussen de 2 kaarten af voor de meiden die bevallen zijn van allebei een dochter, die foto's komen er aan ze pakte niet op mijn camera dus moet het even met de andere camera proberen.

Vandaag zijn we naar de efteling geweest, Justin mijn broertje van 13 die logeert een weekje bij me die helpt me met van alles in huis aangezien het toch nog steeds met mijn buik zit, het blijft zomaar hele dagen pijn doen ze hebben maandag in het ziekenhuis gezegt dat het een chronische buikpijn is fijn dat oudt dus in dat ik er maar mee moet leren leven.

Heb niet zoveel foto's van de efteling gemaakt want daar heb ik er nog een berg van liggen en die moet ik nog steeds scrappen allemaal nog van de winterefteling (schaam schaam schaam)
hierbij een paar foto's die ik wel vandaag gemaakt heb.
























































Liefs,

Geen opmerkingen: