zondag 30 augustus 2009

Een Award






Vandaag heb ik deze award van Marianne gehad, hel erg leuk meis en bedankt ervoor.
Je moet bij deze award 7 dingen over jezelf vertellen dus pfffffffffff das even nadenken hihihih

1. Ik ben mama van een heel lief meisje van bijna 6
2. Ik ben creatief ook al zei mijn handvaardigheidsleraar altijd dat ik A-creatief was, hou van kaarten maken, scrappen, lezen.
3. Ik heb mijn eigen webwinkel
4. Ik woon in een apartement
5. Ik ga vanaf september opeleiding tot klasse-assistent volgen en stage lopen op de school van mijn dochter.
6. Heb familie in griekenland, Amerika, Australie en Japan
7. wil altijd teveel en heb dan te weinig tijd helaas

Ik geef deze award nu door aan de volgende 7 mensen:

Angelique
Renske
Laura
Eline
Stephanie
Frencis
Joke




Geen opmerkingen: