zondag 26 april 2009

vanmiddag creatief bezig geweest

Heb vanmiddag eindelijk het doodshoofd/piraten boekje van mijn broertje af gemaakt pfffffffffffffffff werd echt tijd nu op naar de disney albums.

Ook hebben Aimee en ik samen zitten freubelen en ze had er zin in we hebben weer een tutorial gemaakt vanuit de blog http://www.thepinkstamper.blogspot.com/. dus weer allebei de zelfde hahahahah.
Deze heb ik gemaakt.

Deze is door Aimee gemaakt.
Ook had Aimee gisteren tompoucen gekocht van haar centjes om ons te verrassen dus we hebben maar weer een teaparty gehouden met haar kleine dora-serviesje.

Tevens staan nu eindelijk de spullen van DCWV in de winkel evenals de nieuwe vintage labels als je in de webwinkel komt en je klikt op nieuw dan zie je linkjes die naar de nieuwe artikelen verwijzen, klik erop en je word naar de desbetreffende pagina gebracht.
Ook heb ik nog van een cardkit die ik ooit gekocht had een kaartje gemaakt. niets bijzonders maar gewoon lekker plain and simple


Liefs,

Geen opmerkingen: