zaterdag 3 januari 2009

!ste lo van 2009

Gisteren tijdens de eerste online crop van mijn winkel/forum was er een sketch neergezet door Angelique en dit is mijn uitwerking ervan.



Vind hem redelijk goed geslaagd had eigenlijk een andere foto voor op de LO maar die ben ik tijdens het papier zoeken kwijtgeraakt, hij zal er vast ergens liggen maar mijn hoofd is een beetje pudding dus kom hem hopelijk vanzelf weer tegen hihihihihi aangezien dat ook een superfoto is die ik zeker wil scrappen.

De foto is er een van een fotoshoot die Aimee van de zomer heeft gehad na aanleiding van een foto die er gemaakt is van aimee voor moederdag, er staan voor de eerstkomende 4 maanden 4 shoots in de agenda dus je zal waarschijnlijk snel weer het moois gaan zien.

Maar dit is dus de eerste LO van 2009 en de 5de LO voor mijn challenge om 25 LO's te maken met oud papier zonder nieuwe te kopen , Nog 20 te gaan. tevens heb ik vanavond een secret scraplift afgemaakt maar die laat ik voorlopig nog niet zien en ben met 2 CJ's bezig een van mijn forum en een van scrapsnoes haar forum.


Liefs,

Geen opmerkingen: