zondag 25 januari 2009

laatse dag van het weekend

Van het weekend was mijn broertje hier en hebben we eens leuke foto's gmaakt samen hij wilde eens een keer Joepi, dit zijn er een paar. Vandaag Justin weer naar huis gebracht en ik vindt dat altijd zo moeilijk maar helaas het moet nou eenmaal in de voorjaarsvakantie komt hij een week logeren gelukkig en dan ga ik zeker weer leuke foto's van ons maken wil een leuk minialbum over ons 2 maken BROER EN ZUS. (dank je barbara)


Binnenkort eb ik wat nieuwe artikelen in de winkel en dit gaan ze worden, ben heel erg blij met de nostalgische labels vind ze echt super gaaf.
Hele gave winterstickers
Verschillende soorten romantische stickers
En veel verschillende nostalgische labels,
Zodra ik ze in de winkel heb zal ik het zeker laten weten.
Liefs,

Geen opmerkingen: