zondag 9 november 2008

Verjaardag van Aimee

Zo vandaag was het dan zover mijn kleine meid is 5 jaar geworden wat is de tijd snel gegaan zeg.
Lag pas samen met haar nog op bed 's ochtends en ik word altijd heel sentimenteel vlak voor haar verjaardag dus ik zei tegen haar dat mijn baby groot was geworden en dat ik mijn kleine meisje terug wilde toen zeg die wijsneus mam je mag me vasthouden als een baby en je mag me een flesje melk geven als een baby maar je moet niet denken dat je me een luier aan mag doen want dat doe ik ceht niet meer ben geen baby meer hihihihihi

Maar heb dus een aantal dagen niet geblogt dat komt dat ik al dagen aan het voorbereiden was
maandag en dinsdag ben ik altijd kapot van het ziekenhuis bezoek en woensdag begin ik weer een beetje bij te komen dus donderdag na het zwemmen 40 cakjes gebakken en versiert de traktatie doos gemaakt en vrijdag op school haar verjaardag geviert



Zaterdag kwamen alle vrienden lang dus een lekkere drukke boel en zondag was de familie er en een hele goede vriendin van me met haar gezin


Al met al een lang druk en toch vermoeiend weekend en morgen weer ziekenhuis bezoek pfffffffffffffff
zo ik ga zo de boel de boel laten en even lekker naar mijn bedje toe want ik ben helemaal op.
Liefs,

Geen opmerkingen: