dinsdag 18 november 2008

auw auw auw

Dat heb ik weer mensen, wil ik vanmiddag de strijkplank pakken (moest echt nodig strijken) en wat denk je verdraai ik mijn knie vervolgens wil ik een stap naar voren zetten en ja hoor mijn pijnlijke knie bam tegen de punt van het bed aan grrrrrrrrr en nu heb ik pijn dat wil je niet weten, hij is helemaal blauw en dik zit vol met vocht kan er bijna niet op lopen, dus morgen even rondje dokter doen moet zowiezo terug met aimee vanwege haar oogje

Ook nog zoiets mijn lieve grote kleine meis, Aimee was ongeveer 2 weken geleden gevallen op school van zo´n groot stenen snoephart die ze op het plein hebben staan, er zijn al meerder kids afgevallen, Maar Aimee dus ook en vanaf dat punt klaagde ze steeds over haar kaak en kies bleek dus dat ze op haar kaak en kin was gevallen en ja hoor er was ds een stukje kies afgebroken, dus de tandarts gebeld en die heeft het gevult dan vullen ze het afgebroken stuke op zodat er niets in kan komen enz, en ze was wel eens meegeweest naar de tandarts maar nu moest er dus iets gedaan worden en ze heeft alles ondergaan zonder te huilen. Dus ben heel erg trots op mijn kleine meisje
Hierbij een kleine impressie van wat ik binnenkort binnen krijg






Liefs

Geen opmerkingen: