donderdag 18 september 2008

Zo nog even scrappen

Ben net terug van die kleine van school halen en ik moest even op gesprek bij de juffrouw over het feit dat aimee in groep 1 zit terwijl ze qua leren al ver vooruit is bij groep 2. Had een gesprek aangevraagd bij de directeur en de juf wilde weten waarom.


Hebben een hoop uitgepraat en het komt er op neer dat als aimee uit alle testen die ze gaan doen goed komt (wat de juf wel vermoed) dat ze dan gewoon na de zomervakantie van 2009 naar groep 3 mag terwijl ze pas in november 2009 6 zou worden, dus ben heel erg benieuwd.

Aimee is momenteel bij de buren dus ik ga een poging tot scrappen doen hahahaha of het gata lukken is een tweede aangezien ik ook nog met dingen voor de winkel bezig ben

zo meteen lekker eten maken (mmmmmm zuurkool met worst) en dna gaan zwemmen met Aimee vervolgens eten en dan naar bedje (aimee dan he).

Ik za zowiezo vanavond scrappen en waarschijnlijk nog even naar Eline.

als laatste wil ik even een foto van aimee laten zien mijn mooie meisje.








Liefs,

Geen opmerkingen: