maandag 22 september 2008

En het weekend weer voorbij

Zo het weekend is weer voorbij, zaterdag kwam willem hier slapen en zijn we naar de measlantkering geweest. Heel erg indrukwekkend als die deuren sluiten.
Zondag hadden we het heel erg druk eerst willem naar huis gebracht en vervolgens naar Flakkee voor maar liefst 4 verjaardagen als eerste was miranda vorige week jarig geweest (miranda en ik gaan al terug vanaf de kleuterschool, op zaterdag werd haar zoontje 10 en zondag was mijn pa jarig en de verjaardag van mijn broertje Justin hielden ze ook gelijk die is eigenlijk de 25ste jarig wordt hij alweer 13 jaar.
Ik ben ik nog creatief bezig geweest heb kaartjes gemaakt hihihihi Deze was voor Miranda
Deze was voor Maarten


En deze voor Justin

Voor mijn pa had ik er ook een gemaakt maar die moet ik nog op de pc zetten.
Zo ik ga even wat doen tot morgen haahahahahahaha

liefs,



1 opmerking:

Anoniem zei

Hee debbie,

Leuk zeg die kaartjes, waar haalt iedereen toch de tijd en fut vandaan hihihi.
Ziet er erg leuk uit hoor.

Liefs marianne