dinsdag 30 september 2008

vandaag (help)

Zo is het nog geen weekend???????????????? zit nu al tegen deze week aan te hikken alles gaat al fout wat er fout kan gaan grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

maar goed we moeten toch deze week door zien te komen en dan kan dat maar beter met een lach dan met een traan lijkt me

Mijn dochter Aimee is helemaal weg van winx en vorige week had ze een winx feestje dus eenmaal thuis gelijk haar verkleedkleren gepakt en ja hoor een winx pakje gevonden

de eerste foto is van de winx on tour musical en let op het oranje pakje hihihi en de foto erna is aimee in haar winxpakje




Aimee heeft alleen haar beenwarmers er niet bij aan die ze overigens wel heeft hoor hahahahaha
Voor de rest hoop ik vanavond weer even te kunnen scrappen ivm mijn nek maar dat zal ijdele hoop zijn ben ik bang.

FRED ik heb je nodig hihihihi voor een massage
Nee hoor is al lang afgesproken haahahahaha

Maar alle gekheid op een stokje ik zou willen dat ik wist wat het was als je pijnloos bent lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

zo ga zo even een lekkere prak hutspot eten en dna een hele dikke trui opzoeken want heb het onwijs koud.

Liefs,

Geen opmerkingen: