vrijdag 23 augustus 2013

Lieve Mama


Lieve Mama

12 jaar geleden werd je ons abrupt ontnomen.
12 jaar lang al zonder jou.
12 jaar lang, alles van je missen
12 jaar lang ons niet zien opgroeien tot de mensen die we nu zijn.

Chantal en Simon samen met Stefan in griekenland.
Corne en Lianne samen met hun kleine meisje Isa
Justin die alweer bijna18 is en zijn diploma heeft .gehaald en hard aan het werk is.
Aimee die je helaas nooit heeft leren kennen, wat zou je trots op iedereen zijn geweest.

Er kunnen nog zoveel jaar voorbij gaan maar het gemis wordt er niet minder op, Ik had je nog zoveel willen vragen, Ik had nog zoveel met je willen gaan doen, mama ik mis je nog elke dag.

Ik hou van je


xxxx








1 opmerking:

Jacqueline Presentje zei

Wat lief ! Valt niet mee hé?
Mijn vader is 2,5 jaar geleden overleden. Hij was al heel lang ziek (longemfyseem). Zijn foto heeft bij mij ook een speciaal plekje thuis met daarbij een rode roos.

Liefs, Jacqueline