maandag 16 november 2009

Een Award van Angelique



Heb deze Award gehad van Angelique, dank je wel meis
Daarbij moet ik antwoord geven op de volgende vragen met 1 woord dus vooruit dan maar.


1. Where's your cellphone? keuken
2. Haircolor? bruin
3. Mother? Is helaas overleden,
4. Father? papa
5. Favorite food? Bloemkool met een kaassausje en een speklapje
6. Where did you dream of last night? nergens over
7. Favorite drink? sinas
8. Your dream/goal in life? een
goede moeder zijn9. Which room in your house are you? woonkamer
10. Your hobby? scrapbooking en lezen
11. Your fear? spinnen
12. Where would you be in 6 years time?zou het niet weten
13. Where were you last night? in mijn bed
14. You absolutely are not? gek
15. Muffins?mmmmmmmm ja zeker
16. What's on your wishlist?go to my sister on Corfu again
17. Where did you grow up? middelharnis
18. What's the last thing you did? deze vragen beantwoorden
19. What are you wearing?gewoon makkelijke kleding
20. Your tv? flatscreen
21. Pets? ja een hamster
.22. Friends? ja
23. Your life? gaat zoals het gaat
24. Your ? goed
25. Do you miss someone? mijn moeder omdat ze helaas te vroeg is overleden en mijn zusje in Corfu
26. Transportation? Fiets en auto
27. What do you absolutely not wear? gekke kleding
28. Favorite shop? Xenos, H&M scrapstores
29. Favorite color? fuchsia
30. When did you last had a laugh? zondag
31. When did you last cry?zondag
32. Best friend? 2
33. A place where you have to go every time? school
34. Facebook? ja
35. Favorite place to eat? Thuis

Nu mag ik hem nog weggeven aan mensen

stempelientje, karin versteeg, scrapmusje, mienekescrap


Liefs,

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ojeee,moet ik doe lijst ook invullen....dat word wat....;)

Karin zei

Dank je wel Debbie. Ik ben er weer heel blij mee...

Anoniem zei

Dank je wel,ik heb hem ingevult en staat nu op mijn blog :)